دکتر رضا صادقی
فلسفه علم و معرفت شناسی
دکتر رضا صادقی
فلسفه علم و معرفت شناسی
خانه
دربارة من
تماس با من
کتاب ها
مقاله ها
امام صادق (ع): اگر بندگان در آنچه نمیدانستند توقف میکردند و انکار نمیکردند هرگز کافر نمیشدند
طبقه بندی موضوعی
فلسفه علم
(۲۶)
معرفت شناسی
(۱۱)
غرب شناسی
(۴۰)
معرفت دینی
(۱۹)
اجتماعی
(۵۶)
پرسشهای دانشجویی در مورد رشته فلسفه علم
(۶)
کار دانشجویی
(۲)
کلاس بیکن تا هیوم
(۱۴)
فایلهای صوتی درسها
(۱)
دست نوشته های سفر حج
(۷)
نقد دانشگاه
(۷۱)
خلاصه آمار
بایگانی
آبان ۱۴۰۴
(۳)
مهر ۱۴۰۴
(۴)
شهریور ۱۴۰۴
(۴)
مرداد ۱۴۰۴
(۴)
تیر ۱۴۰۴
(۸)
خرداد ۱۴۰۴
(۲)
ارديبهشت ۱۴۰۴
(۱)
فروردين ۱۴۰۴
(۱)
اسفند ۱۴۰۳
(۱)
بهمن ۱۴۰۳
(۳)
دی ۱۴۰۳
(۳)
آذر ۱۴۰۳
(۱)
آبان ۱۴۰۳
(۳)
مهر ۱۴۰۳
(۵)
شهریور ۱۴۰۳
(۳)
مرداد ۱۴۰۳
(۱)
ارديبهشت ۱۴۰۳
(۳)
فروردين ۱۴۰۳
(۳)
بهمن ۱۴۰۲
(۱)
دی ۱۴۰۲
(۳)
آبان ۱۴۰۲
(۲)
مهر ۱۴۰۲
(۲)
شهریور ۱۴۰۲
(۲)
مرداد ۱۴۰۲
(۳)
تیر ۱۴۰۲
(۸)
خرداد ۱۴۰۲
(۶)
ارديبهشت ۱۴۰۲
(۶)
فروردين ۱۴۰۲
(۴)
اسفند ۱۴۰۱
(۵)
بهمن ۱۴۰۱
(۷)
دی ۱۴۰۱
(۴)
شهریور ۱۴۰۱
(۲)
خرداد ۱۴۰۱
(۱)
ارديبهشت ۱۴۰۱
(۱)
بهمن ۱۴۰۰
(۱)
مهر ۱۴۰۰
(۱)
شهریور ۱۴۰۰
(۴)
مرداد ۱۴۰۰
(۵)
تیر ۱۴۰۰
(۶)
خرداد ۱۴۰۰
(۳)
ارديبهشت ۱۴۰۰
(۶)
فروردين ۱۴۰۰
(۶)
اسفند ۱۳۹۹
(۱)
بهمن ۱۳۹۹
(۳)
دی ۱۳۹۹
(۳)
آذر ۱۳۹۹
(۴)
آبان ۱۳۹۹
(۲)
مهر ۱۳۹۹
(۱)
شهریور ۱۳۹۹
(۴)
مرداد ۱۳۹۹
(۲)
تیر ۱۳۹۹
(۱)
خرداد ۱۳۹۹
(۲)
ارديبهشت ۱۳۹۹
(۱)
فروردين ۱۳۹۹
(۲)
اسفند ۱۳۹۸
(۲)
بهمن ۱۳۹۸
(۱)
دی ۱۳۹۸
(۱)
آذر ۱۳۹۸
(۱)
آبان ۱۳۹۸
(۲)
مهر ۱۳۹۸
(۱)
شهریور ۱۳۹۸
(۱)
مرداد ۱۳۹۸
(۲)
تیر ۱۳۹۸
(۴)
خرداد ۱۳۹۸
(۳)
ارديبهشت ۱۳۹۸
(۴)
فروردين ۱۳۹۸
(۱)
اسفند ۱۳۹۷
(۱)
دی ۱۳۹۷
(۱)
آذر ۱۳۹۷
(۱)
آبان ۱۳۹۷
(۱)
مهر ۱۳۹۷
(۲)
شهریور ۱۳۹۷
(۱)
خرداد ۱۳۹۷
(۱)
ارديبهشت ۱۳۹۷
(۵)
فروردين ۱۳۹۷
(۳)
دی ۱۳۹۶
(۱)
بهمن ۱۳۹۵
(۳)
دی ۱۳۹۵
(۲)
آذر ۱۳۹۵
(۱)
مهر ۱۳۹۵
(۱)
شهریور ۱۳۹۵
(۳)
تیر ۱۳۹۵
(۱)
خرداد ۱۳۹۵
(۳)
ارديبهشت ۱۳۹۵
(۵)
فروردين ۱۳۹۵
(۴)
اسفند ۱۳۹۴
(۳)
بهمن ۱۳۹۴
(۶)
دی ۱۳۹۴
(۵)
آذر ۱۳۹۴
(۳)
آبان ۱۳۹۴
(۶)
مهر ۱۳۹۴
(۴)
شهریور ۱۳۹۴
(۷)
مرداد ۱۳۹۴
(۱)
تیر ۱۳۹۴
(۲)
خرداد ۱۳۹۴
(۲)
ارديبهشت ۱۳۹۴
(۲)
اسفند ۱۳۹۳
(۱)
بهمن ۱۳۹۳
(۱)
آبان ۱۳۹۳
(۱)
مهر ۱۳۹۳
(۴)
شهریور ۱۳۹۳
(۴)
مرداد ۱۳۹۳
(۱)
تیر ۱۳۹۳
(۱۳)
فروردين ۱۳۹۳
(۱)
آخرین مطالب
۰۴/۰۸/۱۳
تکرار جلسات دانشگاهی در دولت
۰۴/۰۸/۱۰
مغالطه ی "نمودِ شر"
۰۴/۰۸/۰۶
روانکاوی و بدبینی به نوع انسان
۰۴/۰۷/۲۳
گناه فطری و هوش مصنوعی
۰۴/۰۷/۱۵
تورم فلسفی
۰۴/۰۷/۰۵
هوش مصنوعی و تناقضی تکراری
۰۴/۰۷/۰۱
سانسور جنگ
۰۴/۰۶/۲۶
غلبه ی مجاز بر حقیقت
۰۴/۰۶/۲۳
افسانه ی شکست ناپذیری اسرائیل
۰۴/۰۶/۱۶
مجازات اعدام
پربیننده ترین مطالب
۹۳/۰۷/۰۳
آیا فلسفه مادر علوم است؟
کتاب ها
۹۳/۰۴/۱۲
حدود آزادی در دیدگاه شهید مطهری (2): تفاوت مفهومی و کارکردی «آزادی» در اسلام و غرب
۹۴/۱۲/۱۵
ارزیابی نقد جان لاک بر فطری گرایی
مقاله ها
۹۳/۰۷/۲۲
معمای داعش: زمینه های فکری پیدایش تروریسم
۹۳/۰۴/۱۵
تردید بین دو رشتة فلسفه و فلسفه علم
۹۹/۰۹/۲۷
"بودن یا نبودن" آیا مسئله این است؟
۹۴/۱۱/۲۸
آیا می اندیشم پس هستم؟
۹۴/۰۶/۲۲
ضرورت مطالعات بین رشته ای در علوم انسانی
آخرین نظرات
۱۳ آبان ۰۴، ۰۸:۱۱ - هیپنو تیک
سلام و احترام استاد چه اشاره ...
۹ آبان ۰۴، ۰۶:۰۷ - مهدیه
بسیار عالی ساندویچ و آبمیوه! راحت و مغذی بسیار کامل و کافی
۶ آبان ۰۴، ۱۳:۴۷ - نا رسته
خدا خیرتون بده ممنونم بابت این ...
۶ آبان ۰۴، ۱۰:۰۳ - هیپنو تیک
سلام و رحمت استاد داشتم فکر می ...
۱۵ مهر ۰۴، ۱۶:۲۳ - بستگی ...
دقیقا حرف دل من بود یه دوره زیر ...
۱ مهر ۰۴، ۱۸:۱۵ - مرآت ..
جانا سخن از زبان ما میگویی... ...
۲۶ شهریور ۰۴، ۱۱:۴۸ - نـــرگــــس ⠀
عالی شرح دادید آقای دکتر. گاهی که ...
۲۶ شهریور ۰۴، ۱۱:۴۰ - هیپنو تیک
فقر یک درصدش هم زیاده... کتمان نمی ...
۲۵ شهریور ۰۴، ۱۲:۳۹ - علی
مختصر و مفید بود
۲۴ شهریور ۰۴، ۰۱:۱۱ - پلڪــــ شیشـہ اے
خدا لعنتشون کنه. ان شاءالله آنچه ...
پیوندها
دانشگاه اصفهان
پژوهشگاه علوم انسانی
جزوه درس تاریخ فلسفه فرانسیس بیکن
سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸ ق.ظ
جزوه درس فرانسیس بیکن
دریافت
پاور پوینت فلسفه فرانسیس بیکن
دریافت
۰
۰
۹۴/۱۱/۲۰
رضا صادقی
نظرات
(۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در
بیان
ثبت نام
کرده اید می توانید ابتدا
وارد شوید
.
نام *
پست الکترونيک
سایت یا وبلاگ
پیام *
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کد امنیتی *
ارقام فارسی و انگلیسی پذیرفته میشوند
نظر بصورت خصوصی ارسال شود
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک میباشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
پست الکترونیک برای عموم قابل مشاهده باشد
اخطار!